Professionelle etiketter på A4 ark til print på laser- og inkjetprinter – Til erhverv, industri, udendørsbrug, sikkerheds- og advarselsmærkning og tyverisikring

Jeg er ikke tilfreds med produktet jeg har købt – hvad gør jeg?

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

(Indsæt eventuelt oplysninger her, hvis I har særlige regler for reklamationsret ved erhvervskøb.)

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Avery Nordic, Valdemarshaab 11, 1. sal, 4600 Køge

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt og medsende eventuelle printede ark.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 Tilmeld dig vores nyhedsbrev Tilmeld

         

Webshoppen er en del af www.avery.dk